Nákup a logistika

Nákupy, zákaznický servis, sklady, expedice. To všechno spadá pod sedmnáctičlenné oddělení nákupu a logistiky, jehož hlavním úkolem je zajistit, aby všechny obchodní směry měly včas zboží pro své zákazníky. A tak je se zakázkami v kontaktu od prognóz až po expedici a spolupracuje prakticky se všemi odděleními VITARu. 

Nákup a logistika_VITAR


  • Nákupní oddělení se podílí na nákupu prakticky všeho, co je třeba pro výrobu – ať jde o základní suroviny nebo obalový či režijní materiál typu obalových fólií, palet, chemických prostředků pro sanitace a podobně.  
  • Přes oddělení nákupu jsou realizována také veškerá výběrová řízení v objemu nad 200 tisíc korun a postará se i o nákup elektřiny, plynu nebo regálových systémů do skladů.

  • Zákaznický servis má na starosti vše kolem objednávek – jejich příjem, zavedení do systému, přípravu vyskladňovacích listů, fakturaci i dokumenty k dopravě.

  • Skladníkům projde rukama každá z objednaných položek. Jejich práce tak musí být precizní, aby zákazník vždy dostal, co požadoval.

 

 Kdo stojí v čele?

 
Martin Kurdiovský

  Ing. Martin Kurdiovský, ředitel nákupu a logistiky

  Ve VITARu od: únor 2007

  Motto: Člověk je víc než stroj.

  Záliby: rodina, historie


Koho právě hledáme?

Momentálně pro oddělení logistiky a nákupu nehledáme novou posilu. Zkuste se podívat na další volné pracovní pozice ve VITARu, nebo nám na sebe dejte kontakt, a my se vám ozveme!


Jak to u nás vypadá?